خدایاااااااااااااااااااااا


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

خدایا ازدل تنگی میمیرم چقدبگم چرانمیشنوی اخه..........

ازمن بدت میاد اصلاچرازنده موندم اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم درحدانفجاره هیچکس نیست گوشیم سوتو کور اصلا بدبخت مثله هست

خدایا انصافتو شکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه کارهست نه درسمو میتونم بخونم نه یه هم صحبت هست نه یه همسر!!!!!

واقعا هدف از افرینشوزنده بودن چیه فقط باید همه ارزوهامو تو دیگران ببینم حسرت بکشم

وهمیشه گریه کنم؟؟؟؟؟؟چرازندگی منو اینطوری خواستی باشه؟؟؟؟

من نمیخوام حسرت بکشم

من ارزوهامو میخام به چه زبونی بگم؟؟؟

چی میشه یه باربمن نگاه کنی؟؟اخه من بدبخت جزتو کسی

روندارممممممممممممممممممممممممممممممممم

خداییییییییییییییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدایا داری میشنوی چی میگم خدایا صدای منو داری میبینی منو بدبختی منو کمکم کنننننننننننننننننن

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 19 آبان 1388برچسب:,♥ 19:24 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ