الکی امیدوارنکنید


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

وارد هــر رابطه ای نشین

الکـــی امیدوار نکنید... الکـــی دلخوش نکنید

الکـــی بهش نگین رسیدی تک بزن

مواظب خودت باش

الکـــی اسمشو با لوندی صدا نکنین که طرف بگه جـــــونم

هی نگید مــوش مــن

پیشـــی من و عشــــق من اینا…!!!

اون داره حرفاتو باور میکنه

داره بهت وابسته میشه

اما تو داری باهاش بازی میکنی…!

 

  نکن عزیزِ من , احساس یه انسان رو نابود نکن

برای سرگرمی و تکیه کلامت …!



نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت17:51---22 آبان 1393
پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد
من زرد می شوم
و تا کفشهای رفتنت جفت می شود
غریب می مانم
و نیلوفرانه دوستت دارم
نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار می کنند
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه
دوستت دارم…
.
.
ممنون سر میزنی علی داش


هادی
ساعت17:03---22 آبان 1393
سلام
وقت بخیر
بابت تبادل لینک مزاحم شدم که من شما رو لینک کردم و اگه زحمت نباشه براتون شما هم منو لینک کنید شما تو این وبلاگ ها لینک هستین
http://hakimane12.loxblog.com/
http://h.zhivar.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:,♥ 1:51 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ