به سلامتی خودم


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

به سلامتیه پسرانه واسه تیپ وقدشون!

واسه معرفتشون

به سلامتیه دخترانه واسه چشمای نازوپوستای صافشون!

واسه قلبای پاکشون.

.

.

.

به سلامتیه خودم نه واسه این حرفام!

واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام!

من یک مردمـــــ

وقتی خسته ام

وقتی کلافه ام

وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نـــمی شکنم.

 شیشه ها را نـــمی شکنم.

غرورم را نـــمی شکنم

دلت را نـــمی شکنم

در این دلتنگی ها

زورم به  تنها چیزی که میرسد

این بغـــض لعنتی ست!

 



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت23:20---8 آذر 1393
سلام
متنهایش عالیه
من خیلی خوشم اومد
خسته نباشی واقعا که افرین به تو

پاسخ سلام ممنون خوشحالم که خوشت امده


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:55---26 آبان 1393
همه ی حواسم را جمع میکنم تا خیالت را کم کنم
اما تمام یادت در”من” ضرب میشود و “من” تقسیم میشوم در “تو” …
می بینی ؟ عجب دنیای بی حساب و کتابی ست ؟
پاسخ: دلتنگ که باشی آدم دیگری می‌شوی! خشن‌تر ، عصبی‌تر ، کلافه‌تر و تلخ‌تر! … و جا…لب‌تر این‌که با اطراف هم کاری نداری همش را نگه می داری و دقیقا سر کسی خالی می‌کنی که دلتنگش هستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:,♥ 8:37 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ