تو


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

یه روزی میرسه که . .

 

ناخناتو می خوری

 

گوشه ی  ناخن هات پوست پوستی میشه

 

دور چشمات کبود میشه

 

سفیدی چشمت قرمز میشه

 

لبات بی رنگ میشه

 

دستات سرد میشن

 

فشارت پایینه

 

با اولین آهنگ غمگین اشکات جاری میشن

 

لبخند رو لبات می میره

 

به بهونه ی خوابیدن شبا خیلی زود میری تو رختخوابت

 و تا نزدیکای صبح بیادش اشک میریزی

 

بالشت همیشه خیسه

 

شب و روزت میشه : تو و تنهایی و یه عکس یادگاری. . . .

 



نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت15:32---13 آذر 1393
یه دکتر برو لازمی
پاسخ:لازمه برم جدی


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت15:29---11 آذر 1393
از خودم دور می شوم

تا به تو نزدیکتر باشم

این روزها . . .

" خیال "

تنها راه با تو بودن است !


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت15:20---11 آذر 1393
شخصی می گفت: «من سی سال دارم.»

بزرگی به او خرده گرفت و گفت:

«نباید بگویی سی سال دارم، باید بگویی آن سی سال را دیگر ندارم.»

راستی شما به جای سال هایی که دیگر ندارید، چه دارید؟

عمر شما، زمان شماست؛ به بطالت هدرش ندهید.



فلورانس نایتینگل


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت15:11---11 آذر 1393
1_ عصبانيت: کبد را ضعيف ميکند.

2_ غم و غصه: ششها را ضعيف ميکند.

3_ نگراني: معده را ضعيف ميکند.

4_ استرس:قلب ومغز را ضعيف ميکند.

5_ ترس: باعث از کار افتادن کليه ها ميشود.

جلوگيري از عواطف منفي ميتواندباعث سلامتي شما گردد،پس خونسرد باشيد،خوب نگاه کنيد،خوب احساس کنيد وخوب عمل کنيد.

شاد باشيد و درهمه حال لبخند بزنيد...
پاسخ:ممنون سکوت میکنم تنها کاریهکه میتونم انجام بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,♥ 11:35 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ